ɷLarry Stephenson Band – 30 : duben 2019 Víc než polovina písní je bezva, stoprocentní styl kapely i Larryho tenor nesoucí tradici Osbornovského vokálu. Mám tam pár oblíbených kousků, které se dají slyšet víckrát.

ɷCraig Duncan – Bluegrass Swing: A Bluegrass Instrumental Tribute To The Big Band Era : 13.9. Craigova alba mi obvykle přišla jako takový sterilní easy-listening do výtahu, vedle houslí si tam většinou nahraje sám i většinu dalších nástrojů a žádný náboj to nemá. Ale aranžérské nápady i zahrané nástroje nejsou špatné, pro určitý typ nálady to může vyhovovat. Zkuste sami. Swingové standardy zbavené vší swingové živelnosti a provedené ala lázeňský promenádní orchestr v bluegrassové instrumentaci bez bluegrassových stylových prvků, a přitom to zní docela dobře.

ɷDave Adkins – Better Days : 20.9. Expresívní hlas s velmi dobrými novými písněmi, tady se čeká a dostává ověřená kvalita.

ɷJeff Parker – Time Has Made A Change : 27.9. Jeffa známe z jeho dřívější práce s Dailey&Vincent, kde výborně zpíval a hrál na mando. I na nové  desce pod vlastním jménem se drží tradičního zvuk a formátu písní. Kromě pomalých a zadumaných jsou tu i pěkně nakopnuté.

ɷWarren & Flick – Kestrel : 29.9. kontrabasista vzdělaný v klasické hudbě a houslista s bluegrassovým a jazzovým backgroundem – to může prostě znamenat kombinaci dvou výborných hudebních talentů a  z ní vzešlou bohatou muziku. Hrajou všechno ve formátu dua bez dalších přidaných stop, zvukové barvy jsou pestřejší – houslista je dobrý i na mandolinu a kytaru a duo tím obměňuje.

ɷThe Band Of Ruhks – Authentic : 18.10. Minulé album (2015) této sestavy, ve které se sešli 3 superhráči a zpěváci Ronnie Bowman (bass), Kenny Smith (guitar), Don Rigsby (mandolin), mělo velmi dobré ohlasy. Proto se i u novinky čeká vysoká úroveň všeho – zpěvy, hraní, autorského materiálu, aranží a produkce. A je to tam. Na banjo kapelu posílil tentokrát Brian Fesler. Písně svým charakterem určily, že některé mají bluegrassový kabát, jiné jsou špičková akustická country a oba tábory posluchačů budou album přijímat nadšeně. Mimochodem kdybyste někde četli pseudo-vysvětlivky o tom co znamená slovo Ruhks, jsou to jen krycí blafy. Ve skutečnosti je to neobvyklý přepis slova rooks – falešní hráči.

Pro zajímavost ještě náhled do příštího roku – zajímá vás, na čem se taky podíleli Bush a Douglas a co vyjde až v únoru?

ɷJeff Black – A Walk In The Sun : únor 2020   Už 11. album zpěváka a autora, o něhož některé písně známe třeba z desek Sama Bushe. Sam a Jerry na novince hrají jen v pár písních, ale stojí za to je tam pohledat.

ps. Příští týden by mohl být výživný, nové album mají vypustit Billy Strings a taky Steve Gulley.