V pátek 18. ledna vyšla tři velmi zajímavá alba. Sally je zpěvačka, na jejím debutovém albu hraje převážně kapela její mámy Rhondy Vincent. Deanie je prominentní fiddlerka, dnes v kapele Little Sadie. Danny je irský zpěvák, jeho působivý hlas a písně jsou slyšet na obou stranách Atlantiku, v případě nového alba podpořené špičkovými americkými hráči.

ɷ Sally Berry – God is in Control : 18.1. Plnokrevný zvuk zkušené kapely i debutující zpěvačky, očekávaná kvalita, výborné dobro a vlastně všechno.

ɷ Danny Burns – North Country: 18.1. Stylově nic skotačivého, spíš country balady, folk, občas s názvuky BG, ale stojí za poslech kvůli písním samotným i kvůli spoluhráčům: Douglas, Bush, Tyminski, O´Brien, Chessboxer. Dannyho skoro-debutu si všímají i přední media. Billboard přidává i pozoruhodně nízko-rozpočtový klip k prvnímu singlu. Rolling Stone si všímá Dannyho duetu s country zpěvačkou Holly Williams (vnučka Hanka Williamse). Celé písně tady na Spotify*.

Deanie Richardson – Love Hard Work Hard Play Hard: 18.1. Jak prý prohlásil Vince Gill – málokdo umí výborně countryové housle a taky bluegrassové housle, Deanie je skvělá v obou disciplínách. Kdo viděl nějaká videa ze Station Inn, určitě viděl menší dámu s houslemi jako častého hosta skoro všech kapel. To je Deanie. Pěkný rozhovor k novince s ní najdeme zde včetně zajímavého příběhu jejích historických houslí. Deanie mimochodem hrála v Grand Ole Opry už ve svých 13 letech a letos je s kapelou Little Sadie nominovaná na Grammy. Kompletní poslech zde na Spotify*.

Deanie Richardson