ɷBrady Stogdill – Better late than never : 17.2. Brady je gitarista, hrá mu tam nedávnou Grammy ocenený Michael Cleveland na husle i na mando! Michaelova muzikalita prenesená do mandolínovej hry je plná nečakaných postupov, úžasná melodicky aj rytmicky. Dostatočný dôvod počúvať.

ɷBradley & Adair – Oh Darlin‘* : 21.2. Ann Bradley & Tina Adair sú dámy, ktoré už majú zápis do histórie splnený, ako členky skupiny Sister Sadie boli nominované na Grammy.  Teraz vydávajú duetový album, väčšinou iba samé s gitarou a mandolínou. V troch pesničkách hrajú Curtis Vestal basa a na banjo jeho brat Scott Vestal. Vo dvoch zasa na gitaru virtuózne hrá Jim Hurst, jeho gitarka v Send me je bohovská. No aj Dale Ann s Tinou hrajú chutno, u spevu sme to vedeli dopredu.

ɷSierra Hull – 25 Trips : 28.2.   Sierrka prináša 4. sólový album a je to sila, veľmi dospelá a zrelá muzika. Zasa krok niekam ďalej – zvukovo, autorsky, aranžérsky a vôbec. Skvelé bicie a basa, BTW.  Široké hudobné obzory, folk aj takmer jazzové polohy, virtuózna mandoška. Bluegrassovo znie záverečná časť piesne How Long. Ďalší hudobníci v štúdiu: gitarista Mike Seal, basista Ethan Jodziewicz, huslisti Alex Hargreaves a Christian Sedelmyer, basista Viktor Krauss, gitarista Bryan Sutton, multi-hráč Stuart Duncan, Justin Moses na dobro a možno aj banjo, Paul Franklin na steelku, Sam Reider na piano a zopár ďalších. Pozrime klip k titulnej piesni.

Bonus: komu sa cnie za hlasom Tonyho Ricea a štýlom jeho gitary, mohol by oceniť nielen nahrávky jeho brata Wyatta, ale aj niektoré skvelé od Richarda Bennetta, napríklad túto už 9 rokov novú a stále sviežu. Richard je tu vonkoncom svojbytným hudobníkom, no vplyv Tonyho sympaticky cítiť. Vo dvoch skladbách prispel banjom JD Crowe, o ostatné banjové aj husľové party sa postaral Ron Stewart! A čo už môže byť lepšie?

Michal Hromčík, Moravské Lieskové