ɷThe Trailblazers – Space and Time* : 20.11. Progresívne a dokonalé – hranie aj spevy. Jednotlivci aj celý kolektív v minulých rokoch zbierali ceny IBMA a SPGMA. Na bluegrassové korene úspešne vrúbľujú prvky jazzu, rocku a country. Spolovice vlastné skladby, ostatné prebraté. Solídna hitovka je vlastná Flyin´, pieseň Déja Vu  môže tiež byť z fleku popovým hitom – Scott Vestal ako hosť a súčasne producent CDčka tam pridal synťákové party hrané na banjo.  Veľmi ma potešila Sleepy Eyes povodne z albumu Power Play od Larryho McNeelyho, skvelého banjisty z 80.tých rokov. Album počúvam ešte dnes, Larryho banjová aj gitarová invencia stále vie prekvapiť. Alex cituje Larryho v banjových partoch, aj vokály sú skvelou reminiscenciou na originál – porovnajme si. Oplatí sa kuknúť aj na  debutový album* (2016) kapely, tam je viac piesní tradičnejšieho formátu. David Thrailkill bol ako spevák úžasný už vtedy. Šiltovku dole. Máme týchto talentovaných mladíkov aj živo obrazom. Little Girl of Mine In Tennessee v rytme funky! A naviac ten zvuk mladosti.

Jozef Scheiner – La Mando : 7.12. Dodo tento raz hrajúci na mandolu nám priniesol nové skladby s podporou známych a kvalitných spolupáchateľov – Palúch, Vavro, Szabados, Ďury Griglák a ď. V odkaze počujeme 3 skladby.

ɷLillyanne McCool – Back To The Ozarks : 15.12. Slečna s banjom vie viacej štýlov.

ɷThe New Acoustic Collective – Buckwild : 27.12. EP, gitaristom vedená partia, solídna robota, violončelo, Grismanovo EMD.

ɷTurkeyfoot – Promise of Tomorrow* : 5.6.2020 Špičkový moderný bluegrass ako ho vedia v Colorade.

ɷDoc & Merle Watson – Songs Doc Didn’t Sing* : 11.9.2020 Kompilácia nevydaných nahrávok, kde Doc nespieva, no inštrumentálne majstrovstvo jeho aj Merlea doplňujú špičkoví sidemani: Mark O´Connor, Byron Berline, Sam Bush ad.

Michal Hromčík, Moravské Lieskové