ɷArkansauce – OK To Wonder : 21.4.  Kapela z Arkansasu a jejich páté album. Jeden další Bush na mando! Adams Collins (banjo/piano/vocals), Tom Andersen (bass/vocals), Zac Archuleta (guitar/vocals) & Ethan Bush (mandolin/vocals).

ɷThe Infamous Stringdusters – A Tribute to Flatt & Scruggs : 21.4.   EP s šesti písněmi, pojaté v moderním Dusterovském stylu s přiměřenou úctou k tradici.

ɷSongs From The Road Band – Pay Your Dues *: 28.4.  V progresivní kapele už sice nehraje banjový kouzelník Ryan Cavanaugh, stejně má nové album výborné písně a výkony. Bluegrassových předělávek Elvisovy písně Suspicious Minds jsme už slyšeli několik, tady tomu kapela dává dobré grády.

ɷLarry & Joe – Nuevo South Train : 24.3.   Jeden ze severní Karolíny, druhý z Venezuely. Modré a latinskoamerické prvky dokázali spojit moc dobře. Banjo a harfa i další nástroje, pro nás to většinou znamená banjo přispívající do latinské muziky, výborná muzika to je každopádně.

ɷTommy Emmanuel – Accomplice Two *: 28.4.   Mistr kytary natočil album různých spoluprací se zajímavými spolupachateli. Protože mimo jiné žánrové polohy se tam vyskytují i nám dobře známá jména – Jerry Douglas, Sam Bush, Sierra Hull, David Grisman, Molly Tuttle, Billy Strings nebo Del McCoury Band, je tam pro nás dost zajímavého. Skvělé kousky jsou to při opakovaném poslechu vlastně všechny, mě hodně baví třeba swingová skladba s Grismanem.

ɷAlison Brown – On Banjo : 5.5. Výlety banja do nečekaných žánrů a skvělé výkony i zvuk.

ɷZoe & Cloyd – Songs of Our Grandfathers : 19.5.   Klezgrass je v tomto případě výborná kombinace kelzmer prvků a bluegrassu, zvlášť když k základní dvojici – Zoe zpívá a fiddluje a Cloyd hraje na víc nástrojů – přidávají svoje umění skvělí hráči: Bennett Sullivan (banjo, guitar) and bassist Kevin Kehrberg. A borci umí obojí moc dobře – bluegrass i klezmer.

ɷJon Stickley Trio – Meantime’s Up : 28.4.   Jon je kytarista, který vyšel z muziky Tonyho Rice, ovšem dnes je jeho akustická muzika obohacená dalšími vlivy a vlastní tvořivostí. Je úžasné sledovat, co dokáže vykřesat z akustického tria s houslistkou a bubeníkem, plus s basou – tu si nahrává sám. Nám nejbližší bude skladba Preston’s Tune. Taky v Death By Rainbow slyšíme jasné Riceovské prvky. A bubeníci si polebedí nad dokonalým zvukem úderů na kůže v Causeway část 1 i 2.