ɷMilkeaters – The Devil By My Side *: 15.5. Kluci do toho seriózně vložili spoustu talentu, nápadů, práce, vytvořeného materiálu, aranžerských postupů a svojí vize o vlastní muzice. Všeho co je na nich nejlepšího tady najdeme dvakrát tolik. Prostě poslechněte si. … Některé z nás to přivede zároveň k myšlence, kolik procent z textové poetiky, příběhů a emocí z tohoto CD pochytí třeba jejich nejbližší – jejich sourozenci, rodiče bratranci, sestřenice, tety a strýci. V tom se Mlékojedi liší od Leichta, Kůse, Skaggse nebo McCartneyho. A na působení muziky se to projeví vždycky. Howgh.

ɷPatrick McAvinue – Fortis : 23.6. EP se šesti skladbami, materiál natočili před dvěma lety a teď se dostává k posluchačům. Úžasné výkony a materiál. Patrick – Fiddle, Harmony Vocal , Scott Vestal – Banjo, Ethan Jodziewicz – Bass, Shaun Richardson – Guitar, Gaven Largent – Resonator Guitar, dále Billy Contreras – Fiddle (1), John Cowan – Harmony Vocal (2, 5), Cris Jacobs – Lead Vocal (2, 5), Aaron McCune – Bass Vocal (5), Seth Taylor – Mandolin, Guitar (2)

ɷEast Nash Grass – Last Chance To Win : 18.8.  Výborné, z některých písní budou hned hitovky. Cory Walker na banjo, všichni ostatní jsou špičkoví taky.

Ze dřívější úrody

ɷLorraine Jordan & Carolina Road – Little Bit Of Bluegrass *: 3.2. Lorraine s kapelou a jejich letošní album s písněmi v tradičním formátu a zvuku. Najdeme tu i nově provedené známé písně, třeba od Bucka Owense Heartbreak Mountain. Výborné je i brnkání – Lorraine na mandolínu, Ben Greene na banjo ad.

ɷRight Side – It was Jesus : leden 2022. Tři Owensovi – Jim, Jesse a Jake umí zahrát celou kapelu a výsledkem je muzikálně výborný bluegrass gospel.

Ne tak modré, hodně dobré

ɷVince Gill And Paul Franklin – Sweet Memories The Music Of Ray Price And The Cherokee Cowboys : 4.8.   Prostě country toho nejklasičtější střihu v dnešní kvalitě a dokonalém provedení. S lidma jako Vince a Paul je to záruka parády.

Michal Hromčík