Z kategorie „co nám udělá radost z nově vydaných alb v únoru“ tu máme první kousek. Producentské duo Rickey Wasson a Ron Stewart znovu útočí! CD plné výborných hráčů a písní se v prodeji objeví 17. února. Jméno jste možná zatím neznali: B. R. Johnson je zpěvačka, hraje na basu.

Vydavatelství Truegrass přibralo do své stáje zpěvačku Billie Renee Johnson a vydává její sólovou desku. Rád dodávám, že je to tak příjemný moderní bluegrass, že nestačilo slyšet jen jednou. Nejen kvůli výborně vybraným muzikantům, ale taky výběr písní je skvělý. Billie Renee je zkušená harcovnice, už léta působí jako zpěvačka a basistka s oceňovanou kapelou Cumberland Gap, pro nové album u nového labelu zvolila variantu s najatými studiovými hráči. Zpívá výborně a kapela šlape prvotřídně, instrumentální výkony jsou parádní. Znalci banjové hry si můžou jako kvízovou otázku zkusit najít, ve které písni cituje Ron v banjových pasážích styl Eddieho Adcocka známý z ranných nahrávek Country Gentlemen.

Hned úvodní píseň je správná pecka s výborným textem a švihem: Your Memory, zvlášť jestli jste jako já měli rádi kapelu Summer Wages, která stejnou píseň nahrála před lety. Každého bluegrassáka musí potěšit nová verze klasické Osbornovky Listening To The Rain. Píseň, do které si zpěvačka na zpěv přizvala své rodiče, je milá zase z jiných důvodů.  S novou verzí nostalgické Old Train, kterou pohání banjo Rona Stewarta, taky nemůžete špatně pořídit. Ve známé If I Needed You si mužský part zazpíval Rickey Wasson sám. Celkově velmi dobré album.

Your Memory / A Wound Time Can’t Erase / Who Are You Gonna Blame It On This Time / Some Things I Know / Listening To The Rain / I Won’t Have To Worry / Old Train / Here Today, Gone Tomorrow / Good In Goodbye / Cry Baby Cry / If I Needed You / I’ll Never Be In Love / Could You Love Me One More Time

Michal Hromčík, Brno, únor 2017