ɷBilly Strings –  Me/And/Dad *: 18.11.   Ne každému se muzikantovi se podaří, aby nahrál album se svým rodičem a kromě obrovské dávky vděčnosti a rodinného tepla nepoklesla trochu umělecká úroveň. Billyho album s nevlastním tátou je nadprůměrně vkusné. Billy zpívá sólově většinu písní s tátou ve druhém hlase, pár jich mají v obráceném gardu. V závěrečné písni zpívá i máma. Doplňují pánové z McCouryho kapely. Potěší nás mimo jiné pěknými verzemi známých písní jako Little White Church, Way Downtown, Little Cabin Home On The Hill.

ɷVarious Artists – RBR Family Christmas : 25.11.   Vydavatelství nechalo svoje ovečky natočit pěkně pestrou kolekci vánočních písní.

ɷVarious ArtistsMountain Fever Christmas 2022 : listopad   Další vydavatelství a pěkný výběr kapel a písní.

Ron Block – A Light So Fair: Peaceful Guitar Instrumentals : 29.11.   Zřejmě jde už o druhé vydání, první bylo v 2019. Pomalé meditativní instrumentálky s Ronovou nádherně znějící kytarou, pěkné poklidné náladovky. Jak říkají u sousedů – Musik zum Träumen. Nechybí občas ani swingový nebo latinský rytmus..  Některé jsou podbarvené vokálem skvělých zpěvaček, ovšem velmi nenápadným – Erica Block, Suzanne Cox, Sierra Hull, Damien O’Kane, Kate Rusby. Máme jen několikavteřinové ukázky, poslední skladba je celá.

ɷBecky Buller – The Perfect Gift *: 2.12.  Pěkné moderní vánoční album, parádní aranže a zvuk. Nechybí občas ani swingový nebo latinský rytmus. Jako hosté přispěli: The Fairfield Four, Vince Gill, Rhonda Vincent, Sharon White, Tim O’Brien, Sierra Hull, Dan Tyminski, Ricky Skaggs, Ron Block, The Becky Buller Band. Lahůdkový poslech.