ɷTrevor Watson Out of the Shadows : 10.11. Skvělý banjista si polovinu písní i zazpíval, výborná sestava a materiál. Jméno jsme mohli zaznamenat u Lou Reid & Carolina, Seldom Scene, Shannon Slaughter.

ɷJason HannanHeading South : 12.4. Pěkné country písně v modrém obsazení. Pár písní je výborných, jsou to spíš ty rychlejší.

Pražce – Pražce 50 : 13.4. EP. Kapela si udělala radost a ke svému padesátému výročí si letos nahrála sadu sedmi nových písní. Vydatně jim pomáhal ve studiu Svaťa Kotas a výsledek je velmi poslouchatelný a milý. Zvlášť pro nás, co jsme po větší část z těch 50 let kapelu znali a potkávali. Písně mají výbornou atmosféru, solidně znějící trojhlasy a klidně by to v rádiu mohli pouštět. Živé verze všech písní jsme mohli slyšet na slavnostním večeru kapely minulou sobotu v Lukách. Nicméně i pro ty, kdo kapelu znají dobře, je nová nahrávka docela jiný level. Na kapelních stránkách ani jinde zatím poslechový odkaz nenajdeme. Tak nezbývá si někoho z nich na příštích akcích odchytit a EP pořídit u nich. Vyšlo na flešce a jako bonus tam kapela přiložila i fotky a starší nahrávky. Mě osobně těší slyšet známé a kultivované hlasy pěkně nahrané, má to šťávu a ksicht. Nejvíc roztomilé je, když Václav zpívá, co všechno nebude muset dělat, až mu bude šestnáct.

ɷDarin and Brooke AldridgeTalk of the Town : 19.4.  Krásně zapívané, písně nabírají spíš countrovou podobu, užijeme si mandolínu i steelku. Ve studiové sestavě hrají třeba Samantha Snyder na fiddle nebo Matt Menefee na banjo. Jako zpívající hosté se ozvou Ricky Skaggs, Vince Gill nebo Mo Pitney. Mě potěšila Fool Such As I, kterou jsem mockrát zpíval.