Kapela oslavila své 40. výročí existence už v lednu třemi vyprodanými velkými koncerty ve svém městě Boulderu. A v těchto dnech vydává ze znamenaného materiálu album s 18 písněmi. Hlavní pecky skoro všecky.

Jak uvidíme i z pár videí vypuštěných k této příležitosti, na pódiu jsou s nimi hosté zvučných jmen – Bush, Douglas, Duncan. Hraje jim to  všem jak za mlada, snad o poznání zralejší je ten výraz. A radost dělají stejnou jako vždycky.  Nick, Pete a Tim válejí podle očekávání, Bryan se místy v sólech rozjíždí velmi živě a nedrží se tolik pietně Charlesova (Sawtelle-původní kytarista) stylu. Pro čtyřhlasý gospel I Am The Road – klasicky jen s kytarou a mandolínou a s acappella posledním refrénem –  se Bryan zapojí i do zpěvu, a to rovnou jako hlavní hlas, Pete tady sází basové linky. Pete dá taky banjo přes fejzr, tentokrát uslyšíme přes tento efekt jednou i  Jerryho dobro! PS. někde jsem četl, že na první slavnostní show se dostavili všichni s manželkami a Tim „with a partner“ – tak nevím, je to s partnerem? Nebo jen banálně s partnerkou??.

A protože z výročního koncertu je komerční úspěch, pokračuje série výročních koncertů ještě teď v létě a s různými dalšími hosty. Teď s tím byli i v Ryman Auditoriu v Nashvillu.  Že by se poučili u Poutníků? Program „Poutníci slaví x0.let“ se hraje taky někdy i dýl než 2 roky :).

Celé album je už je k poslechu na Spotify*. Pro stažení zde. Zdroj k poslechu bez registrace dám až bude k dispozici, většinou jsou do 3. srpna zablokované nebo nekompletní.