ɷAnthony Howell – Hold Back The Dawn : 14.3. Banjista Anthony hraje s rodinnou kapelou Williamson Branch, toto je jeho sólové album.

ɷAndrew Wakefield – Bluegrassish : 31.3. Andrew Wakefield – vocals and guitar, napsal si všechny písně. Cam Williams – bass, Jeremy Rilko – banjo, Adam Bachman – dobro, Zach Dyke – mandolin, James Schlender – fiddle. Písně jsou chutné, neobsahují moc běžná bluegrassová klišé a tím jsou svěží, zaplněné vlastními nápady muzikantů. Andrew i jako kytarista stojí za pozornost.

ɷBilly Swinson – Greener Grass : 31.5. (10.2. už vyšel vinyl) Billy zpívá a hraje na mandolínu, spolu s ním hrají známá jména: Bronwyn Keith-Hynes, Randy Kohrs, Scott Vestal, Aubrey King, Curtis Vestal, Evan Winsor, Shaun Richardson ad.

ɷKody Norris Show – Rhinestone Revival : 2.6. Kapela i na tomto novém počinu drží svůj autenticky tradiční styl. Jako hosté v pár písních zazní : Darin and Brooke Aldridge on vocals, guest fiddler Jason Barie, percussionist Tony Creasman and harmonica player David Johnson. Správná odpichovka je třeba Gotta Get My Baby Back , sólová pasáž svou strukturou připomíná Bound To Ride.

ɷTim O’Brien – Cup Of Sugar : 16.6. Timovo nové sólové album obsahuje jak countryové tak bluegrassové písně, takže někde slyšíme banjo a mandolínu, jinde steelku nebo hamondky. Kromě Tima s kytarou a manželky Jan na mando hrají: Jamie Dick on drums, Mike Rojas on keyboards, Russ Pahl on steel guitar, and Cory Walker on banjo. Coryho s Timem snad uvidíme v Praze začátkem srpna.

ɷVarious Artists – I Am A Pilgrim : Doc Watson At 100 : 28.4. Vybraní muzikanti skládají poctu jejich verzemi skladeb spojených s Docem Watsonem, který by v březnu měl 100. narozeniny. Jerry Douglas, Chris Eldridge, Dolly Parton, Bill Frisell ad.

ɷBela Fleck – As We Speak *: 12.5. Béla a Edgar na banjo a basu plus dva indové na tabla a flétnu znamená hodně indickou muzikou ovlivněný výsledek, výborné výkony i kompozice, dost daleko od bluegrassu.

ɷVarious Artists – When My Momma Sang to Me (Songs of Murphy Hicks Henry) : 28.8.2022 Album je poctou banjistce Murphy Henry – její písně zpracovala plejáda dnešních špiček žánru, hlavně žen. Murphy je v banjovém světě známá jako autorka výukových škol hry, neuvěřitelně dlouhá léta měla svoji rubriku v časopise Banjo Newsletter a vydala různé videoškoly. zároveň má na svém kontě řadu písní jako autorka. Písně pro nás nebudou známé, přitom jsou fajn. Seznam účinkujících je impozantní. Kristin Scott Benson, Micah Bonn, Laura Carrivick, Chris Davis, Cathy Fink, Malia Furtado, Gina Furtado, Alice Gerrard, Brooke Carlson Henry, Casey Henry, Christopher Henry, Murphy Hicks Henry, Red Henry, Argen Hicks, Laurie Hicks, Kathy Holliday, Phoebe Hunt, Kathy Kallick, A.J. Lee, Lizzy Long, Lindsay Lou, Marcy Marxer, David McLaughlin, Amanda Nord, Laura Orshaw, Nancy Hicks Pate, Teresa Pennington, Katie Powderly, Lauren Price, Leanna Price, Terry Smith, Sally Van Meter, Vickie Vaughn, Rhonda Vincent, Lis Williamson, Lon Williamson.