ɷMatt Scutchfield – Far Away Again : 18.8. Hodně zajímavý a pestrý počin, muzikanti z několika zemí včetně českých a slovenských. Zní tu i čeština – Matt s odvahou skočil do vícejazyčné verze známého hitu Wait A Minute a zpívá kus textu česky přeložený doslovně 1:1. Hudebních nápadů spousty, doporučuju. Těší mě třeba instrumentálka Blue Mountain Hop nebo moje oblíbená pecka od Trischkových Breakfast Special – Almost Left Behind. Také převážně anglicky zpívaná verze Křesťanovy písně je pozoruhodná. Lightfootova Shadows nám známá nejvíc od Tonyho Rice tady má parádní náladu.

ɷThe Tim Raybon Band – I Can Get Used To This *: 8.9. Třetí studiové album album, výborné všechno, charakteristické plné vokály. Jednotlivé písně už dávno válcují bluegrassové hitparády.

ɷSteep Canyon Rangers – Morning Shift : 8.9. S novým zpěvákem a novými skladbami to zní taky dobře. Jediná instrumentálka spojuje tři témata. V Birds Of Ohio zpívají v mohutném vícehlase j.h. John Cowan a Darrell Scott, ten druhý i produkoval. Pánové dvakrát předvedli výtečné čtyřhlasy.

ɷDunlap & Mabe – Horses and Horsepower : 10.9. Druhé album této výborné kapely, v sestavě přibyl výtečný Danny Knicely na mandolínu. Pěkně udělali newgrassovku Dancer. Všichni v kapele si rádi a dobře zahrají, tak stopáž 7 nebo 9 minut u písní není neobvyklá.  Pozn. V odkazu píseň Shadow’s Den asi omylem chybí, hraje místo ní znovu předchozí song. Bude k nalezení o dva dny později na Spotify.

ɷHigh Fidelity – Music In My Soul : 15.9. Písně tradičního zvuku a formátu, příjemné retro s gospelovým obsahem.