Při příležitosti druhého výročí od vydání alba uvolňuje Megafon všechny písně k poslechu pro ty, co by rádi věděli jak to zní. Zároveň v době dušiček, halloweenu a různých zombie akcí zveřejňuje kapela decentní=nekrvavý klip vlastní acapella úpravy písně Thriller.

I když průnik repertoáru Megafonu s modrou trávou existuje, na CD taková píseň není. Zájemce o gospel v podání Megafonu můžeme odkázat na starší (ještě s Petrem Ševčíkem) studiovou nahrávku gospelu What Would I Do Without Your Son, který napsal Randall Hylton. Už není mezi námi, byl autorem spousty písní pro Quicksilver, Country Gentlemen a mnohé další kapely, takže i od našich kapel jste určitě pár takových slyšeli. A tento gospel výborně zaranžovaný pro acapella kvartet nazpívali na desku Bluegrass Cardinals. Ze všech bluegrassových gospelů tento uslyšíte na živých vystoupeních Megafonu nejčastěji, je pevným bodem základního setlistu. V Bandzone audio ukázkách je až úplně dole pod ostatními písněmi, je třeba zascrollovat v seznamu skoro na konec.

Jinak všechny písně z CD vydaného právě před dvěma lety najdete na youtubovém speciálním kanálu, písně které mají klip jsou zde ve video verzi, ostatní jen audio. Doporučujeme poslechnout písně ve správném pořadí jako na desce, protože jsou spojené hudebními mosty a díky tomu se dá CD poslechnout jako celistvý kus hudby. Kuba Bílý si možná bude chtít poslechnout ve bdělém stavu ještě jednou píseň Jenom se kouknu, aby zjistil, že se nejedná o nic explicitně vulgárního a většinu lidí píseň pobaví, zpívají si ji fanynky (!) kapely na zastávce MHD k údivu náhodných okolostojících – viz komentáře pod videem písně. Řada lidových krojů má dotyčnou věc za kloboukem dodnes. Po poslechu písně budete chápat smysl těchto posledních dvou vět. Pro velká náměstí a oficiální akce existuje ještě alternativní a místně-patriotická verze písně: Koukni na orloj.

Jedna z nejstrašidelnějších popových písní Thriller od krále tohoto žánru Michaela Jacksona – také notně profláklá až ikonická kvůli jejímu původnímu videoklipu – má už i docela slušnou řádku bluegrassových verzí, například tuto od Honeywagon. Megafon k ní příšel neplánovaně a náhodou – jsa požádán vystoupit na propagační akci uvádějící televizní zombie seriál. Ve snaze přinést aspoň jednu tématicky souznějící píseň padl nápad upravit si Thriller. S odstupem několika měsíců a po opakovaných živých provedeních na koncertech dostali kluci další ďábelský nápad natočit klip, a to celý živě v souvislém náběru – obraz i zvuk. Takže se v pronajatém divadle natočilo totálně živě celkem 6 verzí a verzi č. 2 máte možnost vidět jako výsledek.

Nakonec není nutné zůstat u koukání na nahrávky, v závěru roku bude Megafon k vidění živě na řadě míst v republice i blízkém zahraničí, např. poprvé v Ostravě nebo Malackách. Berte to klidně jako osobní pozvání.