ɷCaroline & Company – Applejack : 14.5. Caroline Owens je 19, zpívá a hraje na kytaru, toto je její debutové album. Další muzikanti na albu: Garrett Newton on banjo, Joe Pessalano on mandolin/dobro/harmony vocals, Banks Icenhour on lead guitar, and Greg Penny on bass. Prima zpěvačka i kapela, nemáme společný odkaz, nezbylo než je vyskládat jednotlivě.

https://www.youtube.com/watch?v=VE42yKpdqJc   můj oblíbený kousek, dřív od LRB, přetím od Lynn Morris, předtím od country zpěvaček ad.

https://www.youtube.com/watch?v=6GVBtp8woHA   titulní píseň, kdysi hit Dolly Parton

ɷThe Infamous Strindusters – A Tribute to Bill Monroe* : 28.5. (vinyl bude později)   Šest písní a 1 instrumentálka otce bluegrassu provedené s dnešním švihem a přístupem. Výborný tah, posluchači tradicionalisti dostávají známé písně, modernisti ocení osobité detaily, Falco i Panda jsou docela hraví.

ɷRhonda Vincent & The Rage – Music Is What I See* : 28.5. Lahůdkové album od začátku do konce, rychlé pecky i střeďáky a balady. Českým posluchačům bude známá jedna z melodií – I Ain´t Been Nowhere – jako Honzův song od Vyčítala nebo jako Já tu zemi znám od Ladislava Vodičky. V originálech se typicky zpívá seznam míst, kde dotyčný všude byl. Rhonda to obrátila do covidové současnosti a zpívá „nebyla jsem nikde“, maximálně ve špajzu, ve sklepě…, ve druhé sloce: nic jsem nezažila, jen jsem doma hrála karty, scrabble, monopoly apod. I v tomto srovnání vychází Vyčítalův text, který mu „do pusy“ napsal Petr Novotný, jako nadprůměrný až geniální. Tímto albem se s kapelou loučí Josh Williams, který si chce kvůli třem malým dětem dát pauzu od cestování. Zpěvy na albu jsou zvlášť precizní, mrkněme třeba na závěr poslední písně.

Ze dřívější úrody

ɷHowdy Bluegrass Band – Howdy Bluegrass*: 2020 Zajímavá baskická (severní Španělsko) kapela s unikátním zvukem, používá vedle strunných nástrojů akordeon.