ɷTina Adair – Tina Adair* :   28.5. Paráda a dokonalost, kromě dam z kapely Little Sadie hrají například: Scott Vestal on banjo, Cody Kilby and Pat McGrath on guitar, Casey Campbell on mandolin, Tim Crouch on fiddle, Rob Ickes on reso-guitar, and Dennis Crouch on bass.

ɷSelf Rising Flour – All Original : 9.6. Kapela z Finska

ɷJake Eddy – Jake Eddy : 21.6.   Jake je mladičký kytarista, umí swing a oblíbil si u bluegrass, teď je v kapele Becky Buller a má i sólo album. Dále hrají: Cory Walker on banjo, Rob Ickes on reso-guitar, Dominick Leslie on mandolin, and his brother Carter Eddy on bass plus Bryan Sutton and Kenny Smith. Umí i na banjo, s bratrem a s mamkou hrávali BG doma. S bráchou na basu před dvěma roky zase mastili takto.

ɷMountain Bridge Band – Mountain Bridge Band* :   26.6.   Skvělý materiál, moderní kompaktní zvuk.

ɷThe JackTown Ramblers – Ramblin‘ On* : 30.6. Pánové umí bluegrass i cikánský swing.

ɷLarry Stephenson Band – Retrospective (LSB live)* :   2.7.   Klasika výborně provedená.

ɷFast Track – Good News* : asi červenec   Výborné gospelové album, vícehlasy i picking špičkové.

Ze dřívější úrody

ɷBranded Bluegrass – Somebody’s Child* : 9.1. Z větší části rodinná kapela z Indiany, a výborná. Larry Norfleet na kytaru, jeho bratr Jesse na banjo, Larryho syn Tristen na mando, Mike Martin na basu. Housle na tomto albu hraje j.h Michael Cleveland.

Abalone – Whiskey River : listopad 2019   Profi výkon, bezva parta a ještě dobře dávají čtyřhlasy. Album je vlastně furt novinkou, natočili jej těsně předtím, než nás navštívil nevítaný zas**ný covid, a neměli ani prostor na pořádný křest. Poslechový odkaz nemáme, i tak jsem chtěl toto album zmínit, vyžádejte si svůj výtisk osobně u kapely. Je tam kupa písní, které mi vždycky udělají radost – Lonesome Fugitive, Someday, Picture In A Tear – ta kapele zvlášť sedla. Čekal jsem i nějaké autorské kousky, ty na řadu nepřišly, místo nich mega-klasici jako Henry Mancini a Johnny Mercer s filmovou písní Moon River.